LIKE & SHARE

Saturday 1 November 2014

VITAMIN ANAK

PROMOSI NOVEMBER 2014

Selamat Datang November,
Selamat Tinggal Oktober,
Semoga lebih success dan lebih bahagia di November, InshaaAllah

[ PROMO NOVEMBER BUY 6 FREE 1 OMEGA GUARD SHAKLEE ]

Pendapat peribadi saya sendiri. 

Omega Guard memang vitamin kami sekeluarga sebab sebotol yang saya beli tu, kami suami isteri sampai anak pun duk consume jugak. Tapi untuk Uwais kami, dia tak pandai telan lagi capsule omega tu. So saya just pecahkan capsule dan campurkan dalam susu. Just ambil sebiji selang sehari sahaja  Berbeza lah dos dengan kita yang dewasa ni. 

Pemerhatian saya, Uwais memang aktif. Buat masa ni tiada lagi tanda2 nak kena serangan asthma or lelah walaupun sebelah ayahnya ada asthma/lelah. Dia juga cepat belajar walaupun baru berusia setahun dua bulan. Bukan setakat omega, Uwais juga turut consume MEALSHAKE. Itulah vitamin untuk si cilik saya! Alhamdulillah.

 Biasanya harga Omega Guard adalah RM136 sebotol. Ada 90 capsules. 
Tapi bulan ni saya sendiri nak beri harga SUPER SPECIAL kepada customer2 saya. 
Bukan lagi RM136.
Bukan lagi RM120.
BUKAN! 
BUKAN! 
BUKAN!

Whatssap saya di 0129907049 (Scya) untuk harga super duper istimewa. 
Terima kasih! 

No comments:

Post a Comment